Pöllöt

Pöllöt

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Tunnustus

Sain Marsalta tunnustuksen! KIITOS!!!






Tunnustuksen säännöt ovat:
Minun pitää kertoa itsestäni kahdeksan paljastavaa asiaa ja jakaa tunnustus
eteenpäin kahdeksalle  blogin pitäjälle, joille kerron asiasta ja heidän tulee
kopioida tuo kuvasymboli.

Ja ne paljastavat asiat:
Olen onneton piirtäjä, vaikka tykkäänkin askarrella yms.. 
Tykkäsin koulussa matikasta, vaikka en sitä kavereille ikinä kehdannut myöntää.
En ole käynyt Ruotsia pidemmällä ulkomaan matkalla.
Tykkään hulluna telkkarin sairaalasarjoista.
Minulla on lähes aina Facebook auki.
Olen liian hyvä keksimään tekosyitä.
Tykkään nukahtaa päikkäreille, mutta inhoan herätä niiltä.
RRRRRakastan salaatteja, voisin elää pelkästään salaateilla, mutta olen hävettävän laiska tekemään niitä.. Se pilkkominen on vaan niin raskasta ;)

Ja sitten ne blogit, joille tämän laitan eteenpäin:
Harakan Aarteet 
Tekemisen Iloa
Tee Se Itse -Siskot
Virkkuuskoukku
Pagisen mitä pagisen
Anne-Marin tekeleet
Kuunliljapiha




 

3 kommenttia:

  1. Hyvät paljastukset:)
    kiitos ,palaan asiaan myöhemmin.

    VastaaPoista
  2. Kiitos tunnustuksesta, sinullekin on haaste blogissani!

    VastaaPoista
  3. Ui jui... Täytyy keskityä tähän oikein kunnolla.
    Ehkä niitä alkaa löytyy :)
    Kiitos vain!

    VastaaPoista