Pöllöt

Pöllöt

sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Hyvää Joulua!!

Minulla on nyt ollut tässä pienoinen bloggaustauko! Jouluviikko tuli yllättäen :) ja minä tuhlasin aikaani koneella.. Siispä minä olen ollut mahdollisimman vähän koneella, ja koittanut tehdä mahdollisimman paljon joulujuttuja!!! Viimeisia joululahjoja tein, leipomuksia vähän siivouksia.. Kuvia joululahjoista en viitsinyt laittaa heti niiden valmistuttua, kun minun rakas ystäväiseni oli bongannut blogini (aioin paljastaa tämän olemassa olon vasta joulun jälkeen), enkä halunnut paljastaa yllätyksiä!! Siispä kuvia valmistuneista lahjoista sitten joulun jälkeen!! Ja tämä viikonloppu vietettiin mummoloissa :) Tänään tultiin (hieman vilpoiseen) kotiin, ja aletaan rauhottumaan kohti omaa joulua. Tällä viikolla täällä on paukkunut taas pakkanen melkoisesti!! Viikonlopun aikana mittari vajosi näyttämään -30C lukemia!!! Hyrrr!!! 

Tässä vähän pakkaskuvia
Matkalla mummolaan

Matkalla mummolaan

Mummolan pihalta

Autosta otettu.. joku tahmatassu käyny näemmä lääppimässä ikkunaa :)

Kun jouluhässäkkä on ohi, perehdyn siihen, mitä te taitavat blogiystäväni olettekaan saaneet aikaan!!! 

Ja nyt RAUHALLISTA JOULUN AIKAA KAIKILLE!!!!

1 kommentti: