Pöllöt

Pöllöt

sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Uusia juttuja

Heipä hei!

Tässä jokin aika sitten tuli sellainen levoton olo, että olisi niinku ihan pakko saada JOTAIN näperrellä omin kätösin...

Siispä tutkimaan kaappieni sisältöä, josko sieltä inspiraatio iskisi..

Kaapista lähes hyppäsi syliini tämä "aarrearkku":

Korttiaskartelutarvikkeet suloisessa sekasotkussa :)

Ja kun olin tullut ostaneeksi jonkun ulkolaisen askartelu/kortintekolehden, jonka mukana tuli leimasimia (vai mitä ne nyt lienee "oikeilta" nimiltään nykyään..), päätinkin alkaa opettelemaan uutta juttua.

Alkuunsa, kun lehdistä ja blogeista tämmösiä vähän hienompia leimailujuttuja olin lukenut, ajattelin että nuo on liian hienoja ja vaikeita minun tehtäväksi, enkä niistä aikaisemmin innostunutkaan.. Mutta kuten yleensä, uudet asiat kun tovin muhii tuolla takaraivossa, usein niistä tulee sitten lopulta innostuttua...

Tässä tulos: 
Näitä oli mukava tehdä, ja minulta ainakin nämä yksinkertaiset versiot onnistuu! Nämä siis tehty niin, että valkoiselle korttipohjalle 
tein leimakuvion, 
annoin kuivua, 
ja ihan puuväreillä sitten väritin kuvan, 
leikkasin ja liimasin 
värilliselle korttipohjalle. 
Pakko myöntää, että nyt kutkuttaisi lähteä johonkin askartelukauppaan tutustumaan tarkemmin näihin leimailuvälineisiin... Joitain pikkuleimoja ja mustettahan minulla oli jo ennenstään, mutta ei näitä "hienompia" juttuja..

Ja kuten tavallista, kun sen korttipajan saa auki, ei sitä ihan heti saa suljettua :D
Tässä siis muutama kortti tehtynä sillä Purppiksen perinteisellä "leikkaa+liimaa"-tyylillä:

Ja jotta ei menisi ihan omien tekosten esittelyyn, laitampa näytille vielä Poikani tekemän taideteoksen:

Tässä siis Poikani 5w, Poikani 2w ja minä 
(olen siis tuo oikeanpuolimmainen, hienosti Poika huomannut, että äitillä on sekä vaaleaa että ruskeaa hiuskuontalossa :D niin ja mulla oli pääkallopaita päällä sillon kun POika tätä piirsi ja sekin on nyt ikuistettu kuvaan :D)




Raikasta Syyskuun puoltaväliä kaikille!!!



3 kommenttia:

  1. Mä voin läheä sun kans joku kerta leimaisimia etsimään.. Tarvitsisin mustetyynyn uuden minäkin. t.Ninsku

    VastaaPoista
  2. Pitkään oletkin ollut tauolla !!
    Mutta kivoja kortteja on nyt syntynyt.
    Anteeksi vaan mutta tykkään eniten tuosta poikasi tekemästä, se on niin hellyyttävä ♥
    Oikein mukavaa syksyn jatkoa !

    VastaaPoista