Pöllöt

Pöllöt

lauantai 12. tammikuuta 2013

Voi tuo aikaa....

...kun se kulkee niiin mahdottoman nopiaa....

Eihän siitä ole kuin hetki, kun minun PIKKUveljet (jotka siis ovat vähintään päätä pidempiä verrattuna meikäläiseen) oli ärsyttäviä, raisttavia, ärsyttäviä, rasittavia.. sanoinko jo ärsyttäviä!?!!  kakaroita, jotka penko minun huonetta, luki päiväkirjaa, ei antanu lukea kokeisiin rauhassa, tappelivat, kiusasivat, HÄIRITSIVÄT, olivat rasittavia, ärsyttivät, (joiden avulla ansaitsin taskurahaa, kun olin lapsenlikkana)!!!!!

(Myöhemmin suhtautuminen PIKKUveljiin on muuttunut hieman (aika paljonkin) myönteisemmäksi, ja he ovat kaikki omalla (rasittavalla) tavallaan ihania minun (ikuisesti) PIKKUpoikia..) (Isosiskona ei aina ole ollut ihan helppoa....)

Nyt, NUORIMMAINEN minun PIKKUISISTA veljistä, on täysi-ikäistymässä... Ihan kauheeta... Vanhin veli naimisissa (minä siis en..vielä...vaivaiset 9,5 vuotta vasta "seukkailtu" tuon Miehekkeen kans), Toiseksi vanhin(ja nuorin) just pääsi armeijasta.. ja nyt tää nuorin hulivilipoika on kohta 18vuotta.... MIHIN tuo aika menee????????? Minähän siis itse en ole vanhentunut ollenkaan sillä välin, kun nuo rasittavat PIKKUpojat ovat kasvaneet "aikuisiksi"!!!

No tässäpä Pinterest.com :ista varastettu idea nuorimmaisen (hulivili)PIKKUveljen 18-vuotis lahjaksi:

Musta tämä oli kerrassaa mahtavan vitsikäs idea, ja jotenkin passaa, niin minun (hulivili)PIKKUveljelle, joka on aina pyytämässä lisää rahaa..niin ruokaan tietenkin... ;)


Onnea Rakkaalle PIKKUISELLE velipojalle!! Vaikka hän vanhenee, Minä EN!! ;)




Näihin kuviin, näihin tunnelmiin!!!




(Ihan huippupäivä, ihan mahtista kun Äiti, Isi, ja Veli (se keskimmäinen) on käymässä)

[Niin ja sain muuten vaatekaappiakin vähän siivottua.. Äiti puhui, että pitäis hänelläkin päästä shoppailemaan paitoja (minä siis tulin shoppailleeksi tänään itselleni kauan kaivatun toppatakin), kun entiset kuluu puhki.. Minähän sitten kaivoin paidat, joita en ollut aikoihin käyttänyt, Äitille.. :) Äiti "the-pihistelyn-maailmanmestari" oli mielissään ;) ]



6 kommenttia:

  1. Voih sisarukset on kyllä ihania ja joskus välillä ei niin ihania, mutta onneksi suurimman osan ajasta ainakin näin vanhemmiten juuri. Itelläni kaksi siskoa me ollaan melko perätysten tulleet vanhin -68,mä -69 ja nuorin -71. muistan kun jaettiin nuorempana yksi sama huone kolmestaan siitä oli välillä leikki kaukana. Nyt meillä on yhteensä 10 lasta väliltä 1,5v-23v joukossa vain kaksi tyttöä ja loput poikia. Nyt me odotellaan vanhemmilta lapsilta lapsenlapsia no tokihan kun me jo tuossa iässä odotettiin ensinmäisiä =) mut näät taitaa olla aika nirsoja vanhimmat on poikia nääs luulin että tytöt vain nirsoja mut osaa ne pojatkin. No sitä odotellessa voi sitten kutoskella kaikenvärisiä nuttuja on sitten jo valmiina =)

    VastaaPoista
  2. Just noin, minunkin pikkuveljelläni on tänään syntymäpäivä. Pitääkin muistaa onnitella. Lapsena riideltiin, ja nyt ollaan hyvät ystävät.
    Mutta tuo aika menee niin hurjaa vauhtia. Muista nauttia joka päivästä, kun lapsesi ovat pieniä. Ennen kuin huomaatkaan, esikoisesi menee armeijaan :)

    VastaaPoista
  3. Kunpa omistaisikin sisaruksia, mutta kun ei niitä herunut vaikka kuinka lapsena ja nuorena ruikutti. Siihen oli kyllä ihan fysiologinen syynsä, että jäin ainoaksi. Mutta sikäli hyvä, että olen ainoa lapsi, jonka kanssa äiti voi toteuttaa tuota sinullekin tuttua kierrätysharrastusta ja meillä vaatteet kulkeutuvat minulta ja tyttäreltäni minun äidilleni, joka pysyy nuorekkaana. Viimeksi sai nuorekkaan collegehupparin tyttäreltäni :D . Leppoisaa sunnuntaita :) !

    VastaaPoista
  4. Aika kuluu ja ärsyttävistä veljistä niistä nuoremmista ja vanehmmista tuleekin ihan mukavia veljiä.
    Nyt kun itsekkin olen jo vanha ja veli vielä vanhempi on mukava olla yhdessä ja jutella, muistella ja nauraa niitä lapsuuden juttuja jolloin juoksimme vuoron perään mummon luokse turvaan.:)

    VastaaPoista
  5. Olipa mukava hätärahoitusratkaisu. Siskonpoika pääsee keväällä ylioppilaaksi, tuommoisenhan voisi laittaa lisälahjaksi yo-kortin sijasta. Kehtaisinko? Ymmärtäisiköhän tuo vitsin?

    VastaaPoista
  6. Loistoidea!
    Tuntuu oman veljen kohdalla, että voisi joka vuosi antaa saman lahjaksi... =)
    He he.

    VastaaPoista